srijeda, listopada 28, 2009

Facebook

Što reći o facebooku?, na kojem sam manje od 4 tjedna, došao na nagovor prijatelja, kao pa hajde, biti će super, zezancija, brija i te fore. Pa nije super. Što više nikada se u životu nisam ovako grozno osjećao, kako se osjećam radi facebooka. Kada ljudi zamjene realu sa virtualom i prenesu si virtualu u redovan svakodnevni život, problemi su neizbježni. Svi su sa svima posvađani, iskreno ja pojma nemam jesam li ja sa ikime, gledao sam da sa svima budem ok i ne kačim se i maknem se iz ludnice. U roku par dana letjela je tona grupno privatnih pp-a, pojedinačnih, ja sam samo želio odgirati farmu i yoville. Prije nego se čovjek snađe uvučen je u nešto iz čega više nema izlaza i samo može nemoćno slijegati ramenima i gledati kako sve oko njega ide u pm.

Zbog nekih poruka čak sam se malo više uzrujao, pa su mi pluća otkazala na 40 sekundi od uzrujanosti, pitam se već dva dana jeli facebook vrijedan toga? Takvih sranja, kompletni internet, evo sada je 8h, ja sam na poslu, pišem blog i o čemu pišem, o facebook-u. Toliko su mi događaji na njemu ostavili dojam da čak i u svojoj reali, na svom poslu, razmišljam o tome koji se kurac desio. Dragi kojega sam uputio u to sve, mi je rekao, beba imaš posla sa hrpom histeričnih pedera, makni se samo od toga. Vidi se da nisi imao baš posla sa pederima, ovo ti je tipično pederski. Samo se makni.

Pa makao sam se koliko sam znao i umio, ali mi stvarno nije jasno što se to desilo, što je to u ljudima da im nije dosta sranja i problema u svako dnevnom realnom životu, nego si još i na internetu stvaraju probleme. U manje od 4 tjedna ja sam već u 2 navrata htio otići sa facebook-a. Pitam se da li je to normalno?

Broj komentara: 11:

momak kaže...

e pa, kako cu ja izbjegavati one homofobicne grupe u kojima sam nekada toliko vremena proveo tkao i ti pokusaj maknuti se od tih sranja. ne znam sto vise reci, vec ovako opcenito.
ali napustati FB ili bilo koje svoje mjesto (virtualno ili realno) .. ne znam...

kvadry kaže...

ma igraj farmu i goni svakoog tko ti smeta...fino ''ignore'' ili brišeš s liste i to je to...

Unknown kaže...

Dragi ti je dobro rekao: "Vidi se da nisi imao baš posla sa pederima, ovo ti je tipično pederski. Samo se makni."

I još nešto, to što se desilo je sada bilo na fejsu igrom slučaja, isto to se može desiti i u pravom životu, samo se makni ali ne u smislu da ideš sa fejsa nego uradiš lagani odjebaus, furaš svoju spiku i komuniciraš sa kim želiš i tko ti je ok.

Jonasy kaže...

Na fejst se nisam ulogirao, pa ima valjda pola godine. To dovoljno govori što mislim o njemu.

Jonasy kaže...

Zaboravih nadodati, a možda su u pitanju i moje godine :-)

Marko kaže...

A sto se zapravo dogodilo na Faceboku?Ako mozes malo detaljnije objasniti,Survivor?

NShappy kaže...

koliko ti imas godina?

survivor kaže...

Rekao sam ti već negdje dolje, imam točno 30 godina i 6 mjeseci.

Anonimno kaže...

Kuckas mi poljupce,danima crtas mi osmehe,saljes mi klipove,nocima nudis mi linkove,pa preko kamere nazirem namere,sve je to bezveze kad nisi kraj mene.Diskonektuj se s neta,odjavi se sa chata,zar nije lepsi stvarni od nestvarnog sveta,daj skini se sa Fejsa,okani se majspejsa,jer veza preko veze mi opasno smeta.do mene prosetaj,uzivo uzivaj.Pratis sve trendove,na profil dodajes frendove,svakakve likove,sve same sumnjive tipove...itd./Super pjesmica,pjeva Milan Stankovic,Zvijezda Granda.

Anonimno kaže...

Pardon,Zvezda Granda:-)

Unknown kaže...

Meni je facebook potpuno dosadio, udjem na facebook jednom nedeljno, a cak i ne zadrzim se duze od 15 minuta