utorak, lipnja 02, 2009

(Ne)blagodati romea, smokve, rotkve itd.

Danas sam definitivno odlučio da svoje accounte, definitivno na tim portalima gasim. Inbox mi je prepun poruka koje graniče sa ludilom, zar se tamo ne može naći nitko normalan?! Što se svima život svodi samo na seks. Danas se ulogiram na romeo, u inbox-u stoji 5 poruka, iskreno  to me čudi, zadnjih par mjeseci bi bila jedva jedna, kad si tek nov  ulijeću svi ko muhe na govno, čim prođe mjesec dana gotovo.  Od tih 5 poruka niti jedna nije bila normalna, ljudska. Stvarno su mi se zgadili ti portali do kraja, a što je najbolje kad čitam te prepiske čak mi je i smiješno. Konverzacija sa pošiljateljem prve poruke je išla ovako.

On:
-imaš slike??-
Ja:
- Pozdrav i tebi, slike čega?- znam koje slike hoće ali se pravim blesav jer što ja znam, možda nema samo kurac na pameti.
On:
-daj mi slike svog kurca i dupeta, ja bi te je****-odlazim do profila dotičnog, naravno bisex,traži diskreciju, srednje 30-ete, iz ne znam kojeg razloga već mi je lagano mučno, znam da ako ne pošaljem ništa od njega, ako pošaljem, slijedeće pitanje je imam li cam i nadrkavanje preko cam-a. Ne odgovaram i stiže poruka sa attachmentom, ide čovjek na onu foru, poslat ću ja sad njemu svoju, pa neće moći da ne pošalje svoju. Otvorim sliku, lik čisto ok izgleda, a iza njega uokvirena fotka  sretne obitelji. Žena, dvoje male dječice i on. 

Druga poruka, taj je stvarno kalibar sa riječima.  Takvo umijeće izražavanja nisam još sreo. 

On:
-a,p,u? o?, l?- Vrlo dobro znam ove kratice, ali iskreno kad mi netko tako uleti , kome je problem reći barem bok, pa onda napisati pitanje, a ne niz slova, uopće nemam volje odgovarati i tako ja lika ignoriram. Kako je bio istovremeno online, došla mu je obavijest da sam poruku pročitao. I valjda čovjek bio iznerviran što mu ne odgovaram, na tako krasno sročenu poruku, pošalje on meni još jednu.

-sn?- za ovo čak nisam bio siguran što je, ali malo surfajući odgonetnuo sam da znači seks now. Opet ja njega ignoriram i 10 minuta tišina. I dođe slijedeća.

On:
-shta si tako bezobrazan,shta tebe nisu uchili kulturi, mozhesh bar odgovorit...-ostalo uopće neću navoditi jer jer slijedi oko 15 rečenica upućenih na moj račun u kojem mi se spominje majka bezobrazna itd. Nisam se uopće potrudio vratiti mu odgovor.

Treća poruka
On:

-Lp mladiću, znam da sam malo stariji od tebe i da ne spadam u radijus navedenih godina, ali što su godine. Samo dani koji prolaze, čovjek je star koliko mu je i duša stara, odnosno koliko se osjeća star. Ja sam fino situiran, diskrecija mi je bitna, imaš li možda kakvu sliku da pokažeš se malo, cam možda? Ili si možda za kakav ručak većeru?- ovog bi možda čak i nekako zgutao i dogovorio susret, da nije dalje išlo ovako.

Ja: 

-Lijep pozdrav i tebi, očito nisi dobro gledao moj profil ali nisam iz Zagreba, ja sam nešto sjevernije, pa ručak ili večera otpadaju, a za ons nisam zainteresiran.-

On:

- A šteta, a možeš li mi dati koju sliku, jesi možda za druženje preko cam-a? jesam već rekao da sam dobro situiran, ja svoje mladiće dobro plaćam i nisam posesivan. Razmisli pa se javi- nakon ove poruke ostao sam dobrih 5 minuta wtf dok mi nije došlo do glave da mi je upravo ponuđeno da budem nečija kurva ili kako se to danas zove sponzoruša, muška.

Ja ne znam, pa da li ima uopće normalnih ljudi na tim portalima ili je to okupljalište za freakove?! Konačno sam shvatio da nemam tamo što tražiti, to je traćenje vremena. Nema šanse da nekog normalnog, ok, tamo nađem, ako ih i ima, zagubili su se u moru profila i freakova. Nije da sebe smatram ne znam kako normalnim, ali ovo što ja od prvog dana doživljavam na tim portalima je užas. Ugasio sam danas sve račune na svim takvim portalima na kojima jesam, nema mi smisla. 

Sad mi ostaje samo se nadati da će nekim čudom stati kišiti muškarci jer pojma nemam gdje bi mogao naći potencijalne osim na ovim navedenim portalima.....

3 komentara:

kvadry kaže...

nisam upoznat s pravopisom na romeu, tak da ni ne kužim one kratice...no ljudi su fakat otišli u totalnu krajnost...ne kužim podmazivanje klipova bez ikakvih emocija...rasturanje potrebe a parenjem, čisti animalizam...ko da nitko više ne treba ljubav...na ovo će svi reći: jesi naivan...jesam, i tražit ću istovjetno naivnu dušu...odličan post..

Anonimno kaže...

haha,
jako sam se dobro našao u ovom postu.

Imao 3 mj account na gayromeu i - užas. Do sada sam upoznao jednog normalnog tipa na gay.hr prije 4 godine i još smo u fuck-buddy vezi.
Ljetos sam se outao ženi, rekao za njega, rekao sam to i njemu, njega je pak otkrila njegova žena - i sad smo svi "načistac": ja sam konačno u iskrenom braku (za promjenu :), i nemam potrebu tražiti nekog novog preko interneta... koje olakšanje...

Puno uspjeha s ovim blogom.

Anonimno kaže...

a kako drugacije nekog upoznati? ima 2 kluba u HR, gdje nema tipova normalnih, koji ne vriste i ne skvicu, masu rukicama.... u saune ne idem, jer je sauna izgubila smisao svog znacenja (sad g-saune sluze za sex i prostituiranje a ne sauniranje) opet se tako jeftino ne osjecam... dakle kad se sve zbroji, nije ni cudo sta hetero populacija tvrdi da su svi homo i bisex bolesni...:(